Google mainonta vinkit 2017

Google-adwords hakusanamainonta on yksi tehokkaimmista tavoista tavoittaa jo ostopäätöksen tehneet,  tuotettasi etsivät kuluttajat ja ostopäättäjät. Ulkoistamalla mainontasi meille säästät mediahinnoissa ja saat takuulla toimivaa kampanjointia.

Google-mainonnan hinnasto ?

Google-mainonta hinta
Pic

Myyvin ja tehokkain tapa tehdä adwords-mainontaa avaimet käteen palveluna alk. 99€/kk

1. Ohjaa google mainonnan liikenne optimoidulle laskeutumissivulle

Google-mainonta saattaa hyvinkin olla kaikkein toimivinta online-mainontaa mitä internet-mainonnan saralla voi tehdä. Google-mainonnan etu on sen luonne. Tuotteiden ja palveluiden vertailu ja hantapaikan kartoitus aloitetaan google.fi hakukoneesta. Asiakkaat ovat siis jo ostokynnyksen yläpuolella, tai hyvin lähellä sitä. Huono puoli on se, että jollet ole panostanut tarpeeksi mainoksen kautta sivullesi saapuvan vierailijan vakuuttamiseen, saatat saada vain lyhyitä vierailuja joista ei ole yrityksellesi taloudellista hyötyä.

 Laskeutumissivu räätälöidään tuomaan yrityksen tuotteelle tai palvelulle markkinointia tukeva päämäärä. Verrattuna yrityksen pääverkkosivuun laskeutumissivulla avataan suppeasti, mutta myyvästi tuotetta / palvelua kohderyhmää puhuttelevalla kielellä. Laskeutumissivullla tavoitellaan siis maksimaalista tuottoa toivotulle päämäärälle.

Hyvä google-mainonnan kampanja on sellainen jossa on tehty kaikki asiat hakusanojen luonnista, tehokkaiden mainostekstien luontiin ja  valintaan tuotteiden ja palveluiden vahvuudet edellä. Hakusanojen valinta ja konversiomittaus on yksi kriittisimmistä asioista adwords-mainontaa toteutettaessa. Miksi pitää toimimattomia avaintermejä kampanjassa, jos ne eivät tuota asiakkaalle esimerkiksi liidejä. Google-mainonta kannattaa siis,  ohjata aina sellaiselle laskeutumissivulle, jota on testattu mainonnan toimivuuden suhteen.

“Ohjataan google-adwords liikenne tehokkaasti optimoituun laskeutumissivuun ja homma rokkaa!”

2. Miten erotut kilpailijoista?

Tehdään kampanjointia joihin luot vastuttamattoman tarjouksen. Me teemme mainokset,  joihin sen näkevät potentiaaliset ostajat eivät voisi olla tarttumatta? Loistava adwords-kampanjan tarjous pitää sisällään 4 eri elementtiä:

- Vastustamaton lisäarvo. Palvelusi tai tuotteesi arvon pitää olla jotain enemmän kuin pelkkä hinta. Tämä ei tietysti tarkoita sitä etteikö tuotteesi voi olla edullinen suhteessa kilpailijoihin. Mietitään kaikki hyödyt joita tuotteestasi tai palvelustasi on ostavalle asiakkaallesi ja muodostetaan sanomasi näiden pohjalta.

- Luotettavuus. Jos luot mainoksestasi jotain sellaista jota on vaikea uskoa todeksi, suhtaudutaan siihen jo alkuun usein hieman skeptisesti. Joten mieti mainokseesi triggeri / syy joka kumpuaa ihan oikeasti tuotteesi vahvuudesta. Jos käytät esimerkiksi alennus% kerro mistä alennusprosenttisi syyt johtuvat. Esim: varastotyhjennys, avajaistarjous, loppuunmyynti, firman synttärit jne.

- Takuun käyttö. Jos tuotteellasi on takuu tai pystyt itse määrittelemään palvelullesi takuuajan, hyödynnä sitä. Kukaan ei halua tilata palvelua tai tuotetta jota ei ole testattu tai takuulla turvattu. Käytä takuuta rohkeasti mainonnassasi. Se lisää konversiota ja siten pystyt monesti erottautumaan myös kilpailijoistasi.

- Ostokehoitteet. Jos ostokehoite tai toimintakehoite uupuu mainoksestasi sitä todennäköisesti ei myöskään paljon klikata. Jos haluat asiakkaan soittavan sinulle, hyödynnetään siihen tarkoitukseen olevaa toimintoa. Jos tuote tai palvelusi vaatii perehdytystä ennen ostoa, tai on muuten laajakäsitteinen, pyydä kehoitteessa lukemaan tuotteestasi lisää. Ostokehoitetta ei voi käyttää liikaa markkinoinnissa ja mainonnassa muutenkaan, joten kannustetaan asiakastasi ottamaan sinuun yhteyttä, tai ostamaan tuote suoraan verkkokaupastasi.

 

3. Google adwords kampanjan optimointi

Google mainonta toimii huutokauppa periaatteella. Yksinkertaisuudessaan korkealla hakutuloksissa voidaan näkyä yksinkertaisesti tarjoamalla kovempaa vierailuhintaa kuin kilpailijat. Se miten korkealla hakutuloksissa näyt, ei monesti korreloi siihen tuottaako valitsemanne hakutermit kauppaa tai laadukkaita tarjoupyyntöjä. Pelkällä rahalla ei tehdä kampanjoista tehokkaita, vaan siihen tarvitaan laadukasta kampanjoiden kokonaisvaltaista optimointia.

Googlella on olemassa adwords-mainonnassa laatupistejärjestelmä. Google laskee jokaiselle mainoskampanjalle ns. adrankin. (laatupisteet x huutokauppatarjous) Laatupisteisiin vaikuttavat kampanjan avaintermin ja mainoksen klikkausprosentti, sekä koko mainostilin klikki%, ja mainonnan laskeutumissivun laatupisteet. Kun vierailijamäärät nousevat kampanjoinnissa tuhansiin, on välttämätöntä tehdä adwords kampanjan optimointia saavuttaakseen tehokkaasti laadukasta kauppaa, optimaalisella hinnalla ja hyötysuhteella.

 


Tehdään yrityksellesi parempaa Google-mainonnan toteutusta? 

Google-mainonnan hinnaston näet alhaalta. Avaamme aina asiakkaalle suoran tilin Google-adwordsiin. Kampanjointi on täysin läpinäkyvä, saat toiminnasta kuukausittaisen raportin, josta ilmenee kampanjan ylläpidon kaikki tiedot. Pyrimme vaikuttamaan paljon siihen missä kohtaa yrityksen mainokset google.fi hakukoneessa näkyvät. Teemme myös keskenään kilpailevia A/B mainoksia, sekä Google-display verkostossa esiintyviä display-mainoksia, video,  sekä uudelleen markkinointia, jo sivuillasi käyneille vierailijoille.

Optimoimme klikkihintoja jatkuvasti, jotta saat mahdollisimman tehokkaan ja edullisen kokonaiskampanjan. Käytämme kaikkia eri mainoslaajennuksia hyödyksi. Esim: puhelulaajennusten avulla tiedonhakijat voivat soittaa sinulle suoraan mainoksessa olevassa soittonapista. Jos olet kivijalkakauppias, laitamme laajennuksiin tarkat sijaintitiedot myymälääsi. Kun teet mainontaa meidän kanssa, opetamme myös sinua ymmärtämään, mitkä asiat vaikuttavat menestyksekkään kampanjan toteuttamisessa. 


Google-mainonta hinnasto. Hinnat ovat per/kk, ja sopimuskausi on aina vähintään 6-12kk.

 startti
99€

Soveltuu yritykselle joka myy palvelujaan tarkaan rajatulla maantieteellisellä alueella.

Haluat löydettävyyden juuri sinulle tärkeimmillä termeillä.

Mainostettavia tuotteita / palveluja 1-2 kpl. Laskeutumissivun optimointi

kuukausittainen raportti

kysy tästä lisää!
 voitto
199€

Soveltuu yritykselle joka myy palvelujaan tarkaan rajatulla maantieteellisellä alueella.

Haluat vaikuttaa siihen mikä on yrityksesi sijoitus suhteessa kilpailevaan yritykseen.

Mainosten A/B testaus, ja laskeutumissivun optimointi

Mainostettavia tuotteita / palveluja 1-4 kpl. Raportointi.

kysy tästä lisää!
rajaton
299€

Soveltuu verkkokaupalle, tai yritykselle jolla on useita tuotteita ja palveluja

Haluat voittaa kilpailevat yritykset sijoituksissa.

Mainosten A/B testaus. Tuotteita / palveluja 2-10. Laskeutumissivun optimointi.

Display-verkoston hyödyntäminen sekä uudelleen markkinoinnin hyödyntäminen.

kysy tästä lisää!